четвер, 5 березня 2020 р.

ПОЕЗІЯ З НАМИ



ХАЙ ЖИВЕ МОЯ КРАЇНА!

учениці 5 класу

Мартовицької Алли 

Керівник: Т.М.Гнатко

Країна Україна –
Прекрасна та єдина.
А про красу нашої мови
Завжди ідуть розмови.
Як кажуть у народі:
Вона по милозвучній моді.
І народ у нас чудовий:
Дружній, мужній, гоноровий.
Я люблю нашу країну,
Нашу неньку Україну.
На історію багата:
І Шевченкова в ній хата,
Вірастюка Василя сила,
І пейзаж Карпатський милий.
І Дніпро, і Канів-місто,
І Тарасів погляд чистий.
Хай живе моя країна,
Моя рідна Україна!


МОЯ БАТЬКІВЩИНА
учениці 9 класу
Воронянської Анжели
Керівник:        Бондаренко С.Г.

Батьківщино моя, Україно!

Скільки в слові одному звучить:

Це ліси і поля барвінкові, це і гори,

Й безмежного моря блакить.

Скільки дум виникає одразу
Про безкраї степи і лани;

Про красу українського саду,
Про ласкаву усмішку весни.

А як мова звучить українська,
Мелодійна, мов спів солов’я.

Вона тішить мене і дивує,
Рідна мово, колиска моя!

Коли вийду я в чистеє поле,

Де лиш вітер колише траву.

Мені хочеться пташкою стати,

Щоб побачити всю – Україну мою!

І ніщо не зрівняється з нею,
Із красою, що тішить мене.

І нехай пролітають століття,

Час лише прикрашає тебе. 

Я – ЗА ЄДИНУ УКРАЇНУ!

учениці 9 класу

Василішиної Юлії 

Керівник:   Бондаренко С.Г.    

Я – за єдину Україну
Не хочу бачити поля у крові,
Не хочу бачити покинуті міста,
Не хочу чути пострілів жорстоких,
Я хочу миру, миру хочу я!
Я мрію, щоб на карті України
Гарячих точок більше не було,
Щоб знов вона була єдина
І всі забули, що таке АТО.
Щоб знов за руки міцно взялись
Величний Київ, вишуканий Львів,
Донецьк і Харків, Суми і Полтава,
Під жовто-синім прапором навік.

   




  

Немає коментарів:

Дописати коментар